گزارش کارآموزی در کافی نت

دسته بندي : کارآموزی » کامپیوتر
مقدمه:
خدمات کامپیوتری و کافی نت که شامل (كارهاي اينترنتي، چاپ،طراحی،كار با نرم افزار هاي گوناگون )می باشد.یک نوع کار و حرفه خدماتی بوده که یرای رفع نیازهای فرهنگی و اجتماعی جامعه راه اندازی میگردد.از آنجائیکه این نوع خدمات نیاز به دقت و ظرافت و توانایی بالایی دارد،لذا اهمیت آن قابل توجه است. همچنین با توجه به رشد و گسترش سطح فرهنگ جامعه و به طبع آن افزایش چاپ و پیش نیازهای آن شامل حروفچینی،طراحی و نیازهای بعد از چاپ شامل صحافی،فروش و...،ضرورت خدمات کامپیوتری بیشتر احساس میگردد.
گزارش کارآموزی کافی نت
امروزه تعداد و تنوع نشریات و کتاب های منتشرشده و همچنین جزوات تحقیقاتی دانشجویان و دانش آموزان و سایر محققان کشورمان افزایش زیادی داشته که ابتدائی ترین نیاز آن خدمات کامپیوتری است. گسترش مکاتبات اداری شهروندان و گرایش مردم به زیبا نویسی و آراستگی ظاهری مکاتبات اداری و استفاده از خدمات کامپیوتری ،نیاز جامعه به این نوع خدمات را افزایش داده و تأسیس اینگونه مؤسسات اجتناب ناپذیر میگردد.
در اين پروژه سعي كرده ام كه چگونگي راه اندازي يك خدمات کامپیوتری را بيان كنم.
دسته بندی: کارآموزی » کامپیوتر

تعداد مشاهده: 5034 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 16

حجم فایل:774 کیلوبایت

 قیمت: 15,000 12,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    توجه : پس از خرید لینک دانلود در اختیار شما قرار خواهد گرفت و همچنین به ایمیل شما ارسال خواهد شد، در صورت وجود هر نوع مشکل می توانید از طریق تماس با ما اطلاع رسانی نمائید

  • محتوای فایل دانلودی:
    گزارش کارآموزی در کافی نت شامل 16 صفحه ورد قابل ویرایش به همراه نتیجه گیری و انتقادات و پیشنهادات

  • گالری تصاویر :
    گزارش کارآموزی کافی نت