گزارش کارآموزی پخش مواد غذایی (شیرین عسل نمونه 2)

دسته بندي : کارآموزی » حسابداری
آشنایی با بخش کارآموزی
رسیدگی امور مربوط به تنخواه گردان و کارپردازان ، تنخواه گردان برای ارجاع دادن گزارشات پرداخت خود می بایست برگه درخواست ، فاکتور خرید و قبض انبار را تهیه کند و ما با بررسی و گاهی اوقات با زنگ زدن به فروشنده از موارد فوق اعلام وجود می کنیم و بعد به کمک ماشین حساب از صحت ارقام اطمینان حاصل می کنیم.
انجام امور مربوط به چک ، ابتدا چکهایی را همراه با فلاپی از خزانه داری برای ریختن به حساب تحویل می گرفتم اسامی افراد بسیار زیاد بود ما شماره حساب و اسامی و مبلغ قابل پرداخت را همراه با دیگر مشخصات در فلاپی درج و تحویل بانک می دادیم و انها مبلغ مشخص شده را به حساب موارد فوق می ریختند.

نوع دوم چکها به این صورت بود که ابتدا چکهایی به بانک ملت می بردم و از انها چک رمزدار تحویل می گفتم(این چکها معمولا برای انتقال وجه از حساب خود در یک بانک به حساب دیگرخود در بانک دیگری استفاده می شد)وسپس به بانک تجارت می بردم و تحویل انها می دادم.
گزارش کارآموزی موادغذایی
نوع سوم چک به صورت حواله ای بود که من فقط فرمهای مربوطه را پر می کردم وتحویل کارمند بانک می دادم.
چکهای دیگری نیز بود که من از گفتن انها صرف نظر می کنم.
کمک به قسمت امور با مراجعه به بانک و گرفتن فیش واریزی نقدی و تقسیم آن به سه برگ و مهر کردن آنها وسپس گرفتن فیشهای پرداخت شده و تحویل آن.
دسته بندی: کارآموزی » حسابداری

تعداد مشاهده: 4342 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 18

حجم فایل:302 کیلوبایت

 قیمت: 12,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    پس از خرید لینک دانلود در اختیار شما قرار خواهد گرفت و همچنین به ایمیل شما ارسال خواهد شد، در صورت وجود هر نوع مشکل می توانید از طریق تماس با ما اطلاع رسانی نمائید

  • محتوای فایل دانلودی:
    گزارش کارآموزی کامل در خصوص پخش مواد غذایی در شرکت شیرین عسل حاوی 18 صفحه ورد قابل ویرایش به همراه انتقادات و پیشنهادات و نتیجه گیری

  • گالری تصاویر :
    کارآموزی موادغذایی گزارش کارآموزی شیرین عسل